pervitin zabijí
BOBČA
Dobrý den B.O. DĚKUJI VÁM ZA ODPOVĚD A KONTAKTY DÁM VÁM JISTĚ VĚDĚT ,JAK VŠE DOPADLO..... vrátím se ještě k výsledkám,které jsou: ze soudni pitvy:koncentrace metamfetaminu v krevnim seru činila 951 ng/litr a koncentrace amfetaminu 2.4ng/litr a měl těžký otok mozku prosím napište jestli by umřel doma kdyby ho neumlátily a neměl psychické šoky a podobně děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý večer, je mi líto, že zažíváte tak těžkou situaci a doufám, že jsme Vám alespoň trochu ulehčili... Bohužel na základě zprávy ze soudní pitvy, kterou uvádíte, nedokážu posoudit, v jakém zdravotním stavu byl Váš syn, než zemřel. To by bylo na posouzení lékařem, který by měl k dispozici kompletní znění zprávy a byl informován o zdravotním stavu syna před jeho smrtí. Těžký otok mozku nicméně znamená, že měl nějaké závažné zranění, ale nedokážu třeba posoudit, zda to bylo v důsledku rvačky s kamarádem nebo zásahu policie. To, že mu v krvi našli významnou koncentraci metamfetaminu (běžně nazývaném pervitin) a amfetaminu (podobná stimulační droga jako pervitin), ukazuje na to, že v nedávné době pervitin požil. Bohužel z toho nemůžu zjistit, zda byl přímo v okamžiku incidentu pod vlivem drog nebo je užil v nedávné minulosti. Odkážu Vás nejlépe na tu právní poradnu, o níž jsem Vám posledně psala, ti by byli schopní zajistit i případné přezkoumání lékařských zpráv a objektivní zhodnocení toho, co vše se podílelo na jeho smrti a zda by bylo možné, že by zemřel i bez ohledu na tento incident.
Držím Vám moc palce a přeji hodně sil.
BO