Co dělat se synem- kouří cannabiss
ex005
Prosím o radu, synovi je 15 let pokud víme koří již přes rok , veškerá osvěta a přemlouvání ale i zakazování není nic platné. Dojíždí do školy poměrně daleko , není většinu dne doma a tak dozor z naší strany je vejice obtížný. Zejména pak poslední dva měsíce se jeho chování zásadně změnilo , velmi málo jí a následně dost zhubnul, je apatický nekomunikativní užívá hojně drsné výrazy , nic prý nemá smysl a začal poslouchat hudbu s protesty proti všemu možnému. Zkoušeli jsme rozumnou domluvu , nic. Ke kouření se dostal v deváté třídě na ZŠ V Cerhenicích a dále v obci od starších \"kamarádů\"
Je celý posedlý legalizací a propagandou cannabisu . Co dělat.¨
Děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Skoro vždy doporučujeme rodičům, aby vyhledali odbornou pomoc. S ohledem na nízký věk syna bych toto volila jako nejrozumnější řešení. V osobním kontaktu budete mít jistě více prostoru probrat vše potřebné a účinněji se poradit co v dané chvíli dělat a jaké zvolit optimální kroky.
Zde základní obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html¨
Bohužel netuším, kde se nachází Cerhenice. Pokud nám lokalitu více upřesníte (kraj, Vám dobře dostupná města), rádi Vám doporučíme konkrétní zařízení, kde se budete moci o všem bezplatně poradit
.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK