marihuana
Gabule
Dobrý den.U mého 20-letého syna jsem našla 3 suché paličky pravděpodobně trávy,měl je v bundě v kapse.Nevím jak se zachovat,jestli mu to říct ,zeptat se?Samozřejmě jsem je vyhodila,syn se na nic neoptal,dělá jako by nic.Pořád nad tím přemýšlím a nevím co dělat,podezření,že hulí mám(změny nálad,nechutenství,pak vlčí hlad,častý kašel,náladovost!) .Od malička jsme se o tom diskutovali,že drogy se nám nelíbí,že s nima nesouhlasíme.Prosím poraďte jak se mám zachovat,děkuji Gabule

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V této formě po internetu a s minimálním množstvím informací nelze zcela účinně poskytnout pro Vás asi očekávanou radu. Doporučuji spojit se s nějakým odborným zařízením a v osobním kontaktu (který je v tomto směru zcela nejúčinnější) využít poradenských služeb pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
mapa
Veškeré služby této poradny jsou bezplatné a je nezbytné se na první konzultaci předem objednat. Provozní doba pondělí až pátek 9,00 - 19,00hod. Více informací o zařízení naleznete v přiloženém odkaze zde: http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Zdali žijete někde jinde, napište znova a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, vyhledáme Vám jiné zařízení ve Vaší lokalitě.
Zde základní obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat jiný kontakt, ozvěte se. Zdali byste měli po přečtení informací nějaké doplňující dotazy, klidně pište.
S pozdravem MK