Problém s pervitinem
Azuritt
Dobry den, mam problem a chci se s vámi jako s odborníky poradit. Moje přítelkyně přestala s pervitinem ale dnes o víkendu si opět dala a dnes mi řekla, že nemá na to aby přestala. Prosím poraďte jak jí mám pomoct.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je moc hezké, že máte snahu pomoci. Rozhodně se obraťte na odbornou pomoc. Nejenom, že přítelkyně má takto větší šanci na úspěšné zvládnutí celého tohoto procesu, který rozhodně není jednoduchá záležitost, stejně tak Vy se můžete o všem více konkrétněji poradit... Co dělat, co naopak vůbec nedělat, jak komunikovat, získáte chybějící informace, ale zároveň i podporu. Pomáhat závislým osobám není vůbec snadné a mnohdy se pomáhající dopouštějí v dobré víře velkých chyb. Aby Vaše pomoc byla účinná, ale i bezpečná, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se na práci s blízkými osobami specializuje. Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy. Je nezbytné se nejdříve s poradnou spojit během provozní doby (PO až PÁ 9,00-19,00) a objednat se. Veškeré služby poskytuje zařízení zdarma. Více informací naleznete v přiloženém odkaze:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali žijete někde jinde, napište znova a uveďte prosím, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, rádi Vám vyhledáme jiné zařízení s ohledem na lokalitu.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně pište.
S pozdravem Markéta K.