Pomoc s OPL 2
Stanislav Neudert
Syn problémy s marihuanou neměl, podepsali jsme mu to když se dostal na gymnazium. Zajímá mě jestli nemůže být testovan jen tak. A také otázka, kolik ve slině zustávájí stopy po konopí?
S pozdravem Stanislav

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud jste k tomu dali souhlas, může být teď testován i "jen tak". Většinou se ale od této ne příliš vydařené praxe už upouští a k testování se sahá jen při důvodném podezření, nebo pokud se ve škole odehraje nějaký problém, do kterého může být zataženo víc lidí. THC (účinná látka konopí) je možné ze slin zjistit i několik týdnů, ale to by musel být pravidelným a silným kuřákem. Pokud šlo o jednorázové užití, pak budou testy do 3 dnů negativní.