chci v tomto boji opravdu vyhrát
pikolik
Vezmu ten jen zkráceně jelikož zbytek je ve SP, zajímá mě jestli jde tento boj vyhrát aniž by do toho zasahovalo okolí, pervitin mi dal hrozně moc krásných a bez něj nepoznaných věcí ale vzal mi daleko víc a já sem pevně rozhodnutá s ním skoncovat za poslední rok na jehle sem vydržela max 3 dny čistá a i přes veškerou snahu do toho opět spadnu ale ted sem dostala opravdu cenný podnět a chci ven z toho svinstva ale něco ve mě mi furt šeptá vždyt to není tak zlý ale já vím že to není ani normální stavy které popisuju níže jsou jen úlomkem všecho co mě provází

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ano můžete. A nezáleží to na ničem jiném, nežli na Vás. Možná se Vám splnil dětský sen, ale teď klidně můžete mít (a Vy ho máte) sen další - být dobrou mámou. Můžete za tímto snem jít stejně vytrvale, jako za tím dětským. Ten už jste si splnila, je čas na další...
Dostat se z drog není sice úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné. Tvrzení, že z drog se nelze dostat je naštěstí dávno pryč a dnes již existuje opravdu mnoho lidí, kterým se to úspěšně podařilo. Můžete se o to pokusit také. Máte silnou motivaci - děti...
Rozhodně je velmi dobře, že jste se odvážila napsat, ve skryté poznámce vše popisujete s nadhledem na celkovou situaci teď. Což vnímám jako velkou devízu. Ne každý člověk na drogách je ochotný své potíže přiznat, okolí natož sám sobě. Uvědomit si, že máte problém je první a výchozí krok k nějaké změně a Vy jste ho zrovna udělala. Gratuluji. Je, ale třeba udělat další kroky a s tím budete potřebovat pomoc, takže by bylo nejrozumnější, abyste se co nejdříve obrátila na odbornou pomoc, začala své potíže a zároveň sen řešit a realizovat.
Netuším, kde žijete. Naše organizace má ve svých programech též speciální program pro závislé matky uživatelky. Jak v ambulantní formě, což znamená, že žijete doma a do zařízení docházíte nebo i v rezidenční podobě, kde jde o pobytovou léčbu v terapeutické komunitě. V této komunitě se matka léčí a své děti má po celou dobu své léčby u sebe. Kontakt a odkazy, kde naleznete více informací, viz níže.
Tyto zařízení jsou pro to, aby matkám, potažmo jejich dětem pomohli, ne je kompromitovali. Nebojte se tedy na ně obrátit. V plno případech napomohla k tomu, aby závislým matkám jejich děti zůstali v jejich péči, nebyla odebrána apod...
Zdali žijete někde jinde, určitě napište znova a uveďte, jaká města máte nejblíže, doporučíme Vám jiné zařízení ve Vaší lokalitě.
Denní stacionář, o.s. SANANIM /ambulantní program/
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00       17.00 - 18.30 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Více naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Informace o terapeutické komunitě /pobytová léčba/ zde: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
Budu ráda, když se ještě ozvete. Pokud by Vám něco po přečtení informací nebylo jasné, klidně pište.
Držím palce a věřím, že to zvládnete. Přeji dostatek sil!
S pozdravem Markéta Kordová