drogy
jana
Syn chodil s holkou ,která brala občas pervitin,prý se s ní už rozešel,máme strach ,že v tom jede taky.Máme vyléčeného fetˇáka v rodině,který mu vše vysvětlil a pohrozil.Ještě mu teď zařizujeme pravidelný odběr krve,abychom věděli jestli něco bere.Vyhodili ho i z práce.Tvrdí,že vše zkusil,ale pouze kouří marihuanu.Nechceme mu to věřit.Co bychom měli ještě udělat.Zatím je svolný komunikovat.Myslíte,že by pomohla poradna.Děkujeme za radu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
myslím, že poradna by jistě pomohla udržet a podpořit vzájemnou komunikaci, což je v tuto chvíli nejdůležitější. Mohli byste si tam vyjasnit vzájemně své obavy a postoje, udělat nějaké dohody, jak dál, aby nebyl přítomný neustálý strach ze synova braní. Dokonce bych doporučovala nejdříve to a až pak odběry. Ty příliš na důvěře nepřidávají, stojí spoustu peněz a stejně Vám zajistí jen to, že v posledním cca týdnu syn pervitin neměl. Zkuste se se synem v poradně co nejotevřeněji bavit nejen o svém podezření, ale i o tom, co Vám vadí na jeho fungování a jaké jsou podmínky případného soužití v jedné domácnosti.