Marihuana
didi
Dobrý den,moc děkuji za odpověď.S přítelem jsme probírali i variantu odborné pomoci,ale on říká,že by si připadal hloupě.Ale ráda bych s ním klidně někam zašla.Vím,že to pro něj musí být těžké přestat s kouřením marihuany,když je na tom už závyslý,alepřece to musí jít,když opravdu bude chtít.Ráda bych nějaké kontakty v Praze.On bydlí na Vyžlovce což je asi 30 km od Prahy a nebo pokud je něco blíže.Moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji se obrátit na naši poradnu pro blízké osoby a na kolegyni, která se na práci s partnery specializuje. Můžete se v osobním kontaktu lépe poradit jak vhodnou komunikací přítele motivovat k tomu, aby se odborné pomoci nebál (uvedla jste, že se obává, stydí apod.). V osobním kontaktu je mnohem více prostoru probrat vše potřebné. Poradenské služby jsou bezplatné a je nezbytné se nejdříve během provozní doby (PO až PÁ 9,00 - 19,00) objednat na první konzultaci.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/nachází se v prostorách Kavárny Café Therapy/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud by přátel s pomocí souhlasil, domluvte se s kolegyní, jak postupovat a jaké zařízení zvolit. Po osobním kontaktu a pohovoru s Vámi, bude jistě více objektivní, nežli já touto cestou přes internet. Na tomto odkaze naleznete veškerá zařízení naší organizace: http://www.sananim.cz/
Doporučuji se podívat zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když napíšete, jak se vše dál vyvíjí a zda jste se s poradnou spojila. Ať vše dobře dopadne. Pokud by Vás po přečtení informací /viz odkazy/ napadali případné doplňující dotazy, klidně pište.
S pozdravem Markéta K.