jak z toho vlaku vyskočit..
Honza
Dobrý den,už asi měsíc a tyden jsem neměl pervitin.Když mě moje mamka se sestrou našli u mě doma s otevřenými dveřmi do bytu odpoledne jak spím,odvezli mě na psichiatrickou ambulanci do třinecké nemocnice.Tam jsem vše řekl jak se situace má a taky že nemám problém s tím aby to doktor řekl rodině.Poradil mi odjet někde na venkov,zbavit se starych kamarádu.Jsem přes měsíc ve vesničcce 10km od Prahy a jsem čistý.Ale slíbyl jsem že budu docházet k lékaři nebo do centra.Sestra mi poslala odkaz na vás.Ve zkratce jsem rád že se držím ale nevím co bych dělal kdybych se s tím potkal.Když vám o tom jen píšu mám na to chut.V noci občas usínám až k ránu..přes den polehávám.Na jednu stranu to nenávidím protože jsem kvůli tomu ztratil vše,ale vím že utéct se nedá a taky že potřebuju pomoct.PS:Užíval jsem to nosem a převážně kouřil,nitrožilně nikdy.Děkuji za odpověd Honza

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo.
Je velmi dobře, že píšete. Gratuluji k dobrému rozhodnutí a chuti pokusit se svůj život navrátit ,,do normálu". Doporučuji se co nejdříve /můžete již ve čtvrtek/ obrátit na jedno z našich zařízení, které se zabývá ambulantní formou pomoci. Níže uvádím kontakt, v přiloženém odkaze si můžete pročíst podrobnější informace o poskytované službě, podmínkách pro přijetí apod...
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
PO 8.00 - 16.00
ÚT 8.00 - 17.00 (17.00 - 18.30 - rodič. konzultace)
ST 8.00 - 16.00
ČT 8.00 - 16.00
PA 8.00 - 15.00
Podmínky pro přijetí do péče Denního stacionáře:
1.      věk nad 16 let
2.      problémy s užíváním návykových látek
3.      chuť změnit svou situaci a pokusit se pro to něco udělat
Pro navázání kontaktu s námi nepotřebujete žádné doporučení.
Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat.
Kontaktní osoba: PHDr. Ilona Preslová
Email: preslova@sananim.cz
Více podrobněji zde:  http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
S odbornou pomocí máte jistě mnohem větší šanci vše lépe zvládnout, porozumět stavům, kterými procházíte (budete procházet), umět zvládat své chutě, měnit zažité vzorce chování...
Dnes je již plno lidí, kterým se úspěšně podařilo své potíže s drogami dostat pod kontrolu. Vše se dá řešit, ale je třeba začít. To, že jste odjel mimo své prostředí, které je pro Vás rizikové, je výborný začátek, přeji dostatek sil setrvat v tomto procesu svého znovunalezení. Není sice úplně snadný, ale ne nemožný. Držím palce! A rozhodně budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi dál vypadá a zda jste se na kolegy ze stacionáře obrátil.
Mějte se hezky, s pozdravem Markéta K.