SYN A DROGY
LENTHY
DOBRÝ DEN,
KAMARÁD MÉHO SYNA BYL NA TESTECH A ZJISTILI MU V MOČI NEJEN THC ALE I PERVITIN. MÁM VÁŽNOU OBAVU, ŽE MŮJ SYN JE NA TOM OBDOBNĚ.O JEHO OBČASNÉM KOUŘENÍ TRÁVY VÍM, ALE TĚŽKO POSOUDÍM, JAK JE TO S TÍM OSTATNÍM. JE OD JAKŽIVA PROBLÉMOVÝ, PRCHLIVÝ, PROSTĚ, TĚŽKO POZNAT JESTLI JE TO POVAHA NEBO UŽ DROGA.
PROBLÉM URČITĚ MÁ, DOMA SE ZTRÁCEJÍ OBČAS VĚCI, PENÍZE....ALE TŘEBA DOMÁCÍ PRÁCE I JINÉ ŮKOLY, KTERÉ PO NĚM CHCI, VĚTŠINOU BEZ PROBLÉMŮ SPLNÍ.
MÁM STRACH O MLADŠÍHO SYNA., ABY SE NENAMOČIL TAKY. KDYŽ NECHÁM UDĚLAT TEST, TAK BUDU MÍT JISTOTU CO BRAL. JAK ALE ZJISTÍM, JAK MOC JE V TOM NAMOČENÝ, JESTLI JE TŘEBA LÉČBA AMBULANTNÍ ČI ÚSTAVNÍ, NEBO JESTLI VŮBEC?
ŘEŠÍM TO I VE ŠKOLE, ABY HO NEVYHODILI, SLÍBIL, ŽE DO ŠKOLY BUDE CHODIT, POTŘEBUJU SE ALE PŘIPRAVIT I NA VARIANTU,ŽE SE BUDE MUSET LÉČIT.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V přiloženém odkaze si můžete prostudovat základní obecné informace čeho si v začátku podezření všímat, jak vést pohovor, zda testovat a za jakých podmínek apod...
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Dále bych doporučila, než cokoliv začnete se synem více řešit, využít poradenství v osobním kontaktu, který skýtá mnohem více možností než poradenství touto cestou. U Vás v Moravskoslezkém kraji se můžete obrátit na kolegy z Renarkonu, kontakty níže. Veškerá zařízení pracující s uživateli drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům. Jsou to služby bezplatné, nezávazné a lze jich využít i zcela anonymně. Pokud by byla třeba zprostředkovat léčba, tak i zde by Vám se vším pomohli.
Kontaktní centrum RENARKON
Halasova 16/661
Ostrava-Vítkovice
Tel: 595 627 005, 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová
Provozní doba: Po až Pá 9,00 - 16,00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Pionýrů 1757
Frýdek-Místek
Tel: 558 628 444, 606 694 244
Email: kcfm@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Jakub Larisch
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Další případné kontakty, které můžete využít, naleznete zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Doporučuji se s K-centrem spojit co nejdříve. Pokud byste potřebovali, klidně pište. Držíme palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.