seth - odpověď
seth
Ve čtvrtek jak jsem již psal jsem měl pár intenzivních párvteřinových záblesků, ty jsem měl i v pátek dopoledne. Odpoledne když jsem vyšel ze školy se mi začala mírně točit hlava, měl jsem \"záseky\" a při prudkých pohybech jsem musel zaostřovat. V sobotu mi ustalo točení hlavy a záseky se zmírnily. V neděli jsem cítil mírně změněne vnímání reality bez záseků. Až dnes se cítím v pořádku. Mimochodem jsem při své výšce 180cm a váze 55 - 56 zhubl pravděpodobně ze stresu na 53 a tím spálil snad všechny tukové zásoby. Jsem z Brna.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvidíte jak se vše dál bude vyvíjet. Každopádně, pokud byste cítil potřebu, můžete se obrátit na zařízení, viz kontakty.
Nejsem si úplně jistá, zda při výšce cca 180cm je v pořádku váha něco málo přes 50kg...
Co se týče doby prokazatelnosti účinné látky marihuany THC, je to dle poskytnutých orientačních údajů toxikologické laboratoře přibližně takto:
detekce moč = 1 až 30 dní (při občasném užití do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při konzumaci občas cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Kontaktní centrum, Sdružení Podané ruce, o.s
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543 249 343, 778 889 919 (objednání poradenství)
Kontaktní osoba: Mgr. Petr Blažek
Více zde: www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum, A Kluby ČR, o.p.s.
Terapeutické centrum
Rokycanova 48
Brno
Tel: 548 211 860, 548 211 856 (linka důvěry)
Kontaktní osoba: Mgr. Tereza Nováková, Dis.
Více zde: www.akluby.cz
Veškerou databázi kontaktů v Brně naleznete zde:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Netuším, jak častým jste konzumentem a jako moc Vám marihuana zasahuje do života. V přiloženém odkaze si můžete pročíst obecné informace o konopných drogách. http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať je Vám brzo lépe. Příště doporučuji se podobným experimentům raději vyhnout. I přesto, že je marihuana řazena do seznamu tvz. ,,měkkých drog", stále jde o drogu nelegální a její konzumace sebou přináší značná rizika...
S pozdravem Markéta K.