test
emil
Dobry den,byl jsem na prohlidce u lekare a ten zjistil ze mam v moči krev ted budu muset davat moč znovu a to se bude posilat do laboratoře na vysetreni.myslite ze budou nebo muzou zjistit nejak thc v moci(hulim) ? DEKUJI ZA ODPOVED.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
to by vám v laboratoři museli udělat speciálně test na přítomnost THC. A ten se v rámci standardního zdravotního vyšetření nedělá. To by pro to lékař musel mít specifické důvody a o testu na užití drog by vás měl předem informovat. Řekla bych, že to však jistě nebude váš případ, krev v moči nikterak neindikuje testování na přítomnost THC. Takže z tohoto pohledu můžete být v klidu.
Jinak pokud by čistě náhodou nastaly v souvislosti s marihuanou nějaké jiné potíže, klidně se zase ozvěte.
A brzy se uzdravte.