Jakub Minařík
Natty
Dobrý den, před nedávnem jsem Vám psala o situaci s mou matkou, která chtěla zabít svého manžela. Byla asi nějaký čas v léčebně v Dobřanech, poté se nechala převézt k Honzíčkovi do Písku, aby nám byla blíž a abychom ji mohly se sestrou navštěvovat. Jenže u písku bydlí její manžel, který ji neustále obtěžoval a vyhrožoval tím, že jí vezme syna, že jí zničí ap. Nyní je zpět v Dobřanech, kde ji tedy její manžel kontaktovat nemůže. Můj tříletý bratr byl nějaký čas u mé babičky, kde jsem byla i já a sestra než začala škola. Jednou si vzal brášku matčin manžel na víkend a už ho nepřivezl zpět. Já vím, že je to jeho otec, ale i nám neustále vyhrožuje, že brášku neuvidíme a pokud ano, musí u toho být on a podobně. Před týdnem jsme se s ním celá rodina neskutečně pohádali a já o bráškovi nemám žádné zprávy. Navíc jsem stále sama doma, protože babička, která se o nás stará bydlí ve vesnici a já bych nemohla dojíždět do školy, sestra je na internátě a já jsem sama jak je týden dlouhý. Už prostě nic nezvládám, nedokážu se soustředit na školu, skoro nejím, nemohu spát. Navíc jsem zjistila, že mě můj přítel podvádí, takže jsme se po 4 letech rozešli. připadám si hrozně sama, všechno na mě padá. Brášku jsem neviděla přes cca tři týdny, nemám kredit, abych mu zavolala jak se mu daří, protože babička nás živí s 8000 důchodem. Bojím se, že na nás bráška zapomene, jsou mu teprve tři roky a jeho otec mu tluče do hlavičky samé nesmysli. Cítím se jako by mi někdo vzal vlastní dítě. pořebuju se vyplakat a nemám komu, nikdo tu se mnou není. mamka mi píše sms, že vídá z okna maminky s dětmi, poté jí musí dávat prášky, protože to nezvládá. Už prostě nevím kudy kam. nemám se komu vyzpovídat, potřebuju rodiče, někoho. Můj otec dostal mrtvici a je také v nemocnici. Vím, že tohle už asi nemá s drogami nic společného, ale strašně Vás žádám alespoň o nějakou psychickou pomoc, protože už jsem opravdu na pokraji sil. Mnohokrát děkuji a jsem s pozdravem.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jste nyní v nelehké situaci. Asi by bylo moudré najít pomoc někde blízko ve vašem okolí, jak pomoc psychologickou tak sociální. Takhle po netu vám moc nepomohu. vlastně jsem si říkal co vám mám napsat a byl jsem z toho trochu bezradný. Myslím, že bychom se mohli pokusit vám zprostředkovat nějaký kontakt. Napadlo mě, že pokud nám napíšete okud jste a kolik vám přesně je, Můžeme se pokusit vám najít kontakty ve vašem okolí. To by bylo lepší, ne? :-)