alkohol.
segra
Léčila se kvůli depresím.Jenže s tím alkoholem to není tak jednoduché.Upozornění přišlo několikrát.Nejedná se o napití jako takové,ale o stav,kdy zůstane naprosto bezvládná a stane se to i v práci,kde jí hrozí propuštění,začíná se od ní odtahovat i její dítě.. Zaujala mne knihaTýká se to mně? Ráda bych jí někde sehnala.Poradíte mi?Moc díky .

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. V tom případě bych asi kontakt s někým, kdo se zabývá léčbou závislostí rozhodně doporučoval. Je otázka, jak se k tomuhle postaví vaše sestra. Asi rozumím tomu, že s depresí se těžko žije a občasný výlet do světa snů i třeba způsobený alkoholem může být lákavý, tohle je ale cesta, která vede k závislosti na alkoholu. Pokuste se o tom se sestrou promluvit. Třeba ji to také tíží a pak se můžete pokusit na jít řešení buď prostřednictvím jejího terapeuta nebo prostřednictvím poradny. Buder se těšit. :-)
Knihu zkuste sehnat na adrese Sportpropag, Moldavská 3, 101 00 Praha 10, tel. 271734209