toxická psychóza
tez
Dobrý den,přečetla jsem si definici toxické psychózy a myslím, že se podobný stav objevuje u přítele. Na vině je především pervitin(viz. skrytá poznámka). Uvědomuji si, že nějaké příznaky se objevily už dříve, ale bohužel jsem jim nekladla moc velkou pozornost (o tox.psychóze jsem nic nevěděla). Včera se objevily především sluchové stíhy, pocit, že všude lezou pavouci(po rozsvícení světla zjistil, že ne) a pocit, že se o něm všichni baví. Říkal mi, že tohle ještě nezažil. Chtěla bych mu pomoct, ale bohužel moc nevím jak, proto se na vás s tímto dotazem obracím. Kam by se mohl dojít o tom všem poradit(nejlépe v Praze)? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je výhodou, že jste z Prahy. Mohu Vás tedy odkázat přímo na naše zařízení. Bylo by dobré, aby přítele viděl kolega lékař a toxickou psychózu buď potvrdil, nebo vyloučil. Takto po internetu nelze stav přítele zhodnotit objektivně, vždy je nezbytný osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou.
Netuším, do jaké míry je přítel ochoten spolupracovat a zda je ochoten odborné pomoci využít. Toto zařízení se zaměřuje též na psychické potíže spojené s užíváním nelegálních drog, lékaři zde jsou na toto specialisté. Zavolejte si na uvedená čísla a objednejte se, pokud by se přítel nacházel ve vážné krizi, můžete zařízení navštívit i bez objednání během provozní doby. Veškeré služby jsou bezplatné, pouze v případě psychiatrického vyšetření je nutno uhradit regulační poplatek 30,-Kč jako u běžných lékařů.
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Fax: 266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Dále Vy = jakožto blízká osoba uživatele návykových látek, můžete využít naší poradny, které se specializuje na práci s rodiči, partnery atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/nachází se v prostorách kavárny Café Therapy/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Na první konzultaci je nezbytné objednání předem. Veškeré služby jsou bezplatné, více v přiloženém odkaze: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Doporučuji se na uvedené zařízení obrátit co nejdříve, můžete klidně již zítra. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně znova napište. Mějte se hezky, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.