Makovice-Opium
Andrew
Dobrý den už týden abstinuju.. bral jsem celé léto tramadol a odvary s makovic.. Problém je vtom že když tu látku nemam tak mě vše bolí mám stavy stresu no vpodstate nevilezu ani s postele Poradte my prosim jak zavislost na opiatech mam zvladnout .. S pozdravem Andrew

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Na látky opiátového typu vzniká fyzická závislost. S největší pravděpodobností teď procházíte abstinenčním syndromem. Rozhodně by bylo nejrozumnější vyhledat odbornou pomoc. Napište mi, odkud jste, doporučím Vám kontakt, kam se můžete obrátit o pomoc.
P.S. vydržel jste týden, to je skvělé. Doporučuji, ale celou situaci nepodceňovat. I kdyby se Vám úspěšně podařilo v domácích podmínkách překonat abstinenční syndrom, stále zde hrozí riziko psychické závislosti, která jde ruku v ruce se závislostí fyzickou. Chuť po dalším užití může být tak silná, že Vám může v podstatě odstartovat další kolo dalších konzumací.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na toto zařízení:
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Fax: +420 266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zde základní informace o látce opium: http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/opium.html
Přeji Vám dostatek sil. Pokud bude třeba, ozvěte se. Pokud jste z Prahy, doporučuji se obrátit na kolegu. Držím palce!
S pozdravem Markéta K.