Pomozte mi s sebekontrolou nezvládám sám sebe
Roxertoxer
Dobrý večer jsem ze sebe opět nešťastný. A bojím se že bez pomoci se nakonec doženu k sebevraždě. Neumím od toho utéct. 14let znám a užívám Pervitin. Bohužel jsem za mlada byl natolik inteligentní že jsem nemusel dělat vůbec nic a nic se nedělo. Jenom to, že z reprezentanta i vítěze logicko-matematických olympiád byl u maturity průměrný žák. Pak už to bylo bláto a stoka, ale alespoň ta vyšší odborná ještě jakštakš prošla ale z ostudou. No pak bylo temno ulice humus ale naštěstí jsem kvůli lásce začal dělat něco pro budoucnost život jsem začal někam směřovat, pak dno sračky načež nástup na tv Nova mi dal na dlouho sílu vzdorovat a žít jenže rok a půl a po relapsech dno. Pak jsem si dal klid a dokonce jsem dostal práci jenž byla spoustu let mým snem ale zas se přestávám ovládat naopak jsem uplně cizí a nelogickej blázen co musí být na vodítku a jediný důvod, proč jsem ráno nevyrazil daleko od civilizace se ukončit v naději, že ostatky nikdo neobjeví, byl to, že jsem ještě nezkusil si nechat oborně pomoci.
Kam mám jít???
K. V.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Václave.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů. Chápu, že několik let na pervitinu udělá s psychikou své a člověk se dostane do stavu bezvýchodna, pociťuje beznaděj... Vše se dá řešit, ale musí se začít. Žádáte kontakt na odbornou pomoc, což je jistě to nejrozumnější co můžete udělat. Neuvedl jste, odkud jste. Zdali žijete v Praze, můžete se hned zítra obrátit na jedno z našich zařízení, kontakt zde:
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Fax: +420 266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Pokud žijete někde jinde, napište, jaká města máte dobře dostupná. Vyhledáme Vám jiné zařízení v místě, kde se nacházíte. Nebo se sám můžete podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz = v rubrice mapa pomoci, po zadání kraje a města vyberte v kolonce ,,typ služeb" buď Kontaktní centrum nebo AT ambulanci. Doporučuji spíše K-centrum, tam lze využít služeb bez objednání kdykoliv během provozní doby. Pokud by byla potřeba pomoc lékaře, pomohli by Vám ji v K-centru zprostředkovat.
Budu ráda, když se ozvete. Držím palce a věřím, že se dáte zase do pořádku, tak jako se to podařilo mnohým... Přeji dostatek sil!
S pozdravem Markéta Kordová