dotaz
gemma
tak svoji krizi s drogama jsem překonala (jela jsem v peří) a ted mám další problém. Je mi 17 a zamilovala jsem se do 40 leteho chlapa. On je ale ženatý a má dítě!!!! do pr*ele že já musím mít takovou smůlu. nebyla bych schopna nikomu rozbít manželství ale on po mě fakt jede!!! asi si půjdu šlehnout abych ty problémy neřešila

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud si půjdete šlehnout, budete pak muset řešit problémů daleko víc. Nevím, jak dlouho abstinujete nebo jak se vám podařilo seknout s perníkem, ale být vámi bych na sebe byla opatrná. To, že se člověk občas zamiluje tak, že mu to místo euforie přináší spoustu problémů a utrpení, je sice opravdu mizerné, ale stane se to. Jak s tím naložíte vy a jak s tím naloží dotyčný muž, pokud má rodinu, těžko říct, ale obávám se, že tohle často končí jen nějakým krátkodobým úletem a ne rozbitím manželství... Možná do toho vkládáte opravdu hodně a pro něj, i pokud po vás fakt "jede", je to jen trochu povyražení... Jestli vás tohle svádí a dohání zpátky k drogám a cítíte se v tom hrozně, tak by možná stálo za to si o tom promluvit s někým z odborníků, který by vám mohl poskytnout podporu, pomoc a poradit s tím, co dál. Docela by asi nebylo od věci, obrátit se na někoho, kdo se vám může poradit i v záležitosti, která se týká vaší krize s pervitinem, abyste se co nejlépe vyhnula tomu, že do drog spadnete znovu. Držím vám place a kdyžtak napište, zkusíme vymyslet, co by pro vás teď bylo nejlepší :-)