FETOVÁNÍ
Irena
Už jsem psala o synovi,vzala jsem ho opět domů,sliboval hory doly,v pondělí upadl na skejtu a utrpěl otřes mozgu,dneska jsem ho přivezla a domu a hned odpoledne se sfetoval,jsem rozhodnutá,že ho opět vyhodím z domu,nevím jak dál.Děkuji za pomoc.Irena

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Ireno.
Žádáte pomoc...obávám se, že v tomto případě je situace natolik vážná, že díky omezeným možnostem internetového poradenství Vám nejsme schopni účinně pomoci. Nejlépe bude, když se hned zítra objednáte ke kolegyni, která se na práci s rodinnými příslušníky uživatelů nelegálních drog úzce specializuje. A vše budete dále řešit podrobněji a konkrétněji v osobním kontaktu. Kontakt níže. Pokud žijete někde jinde, napište znova a uveďte prosím pro Vás dobře dostupná města, vyhledáme Vám jiné vhodné zařízení ve Vaší lokalitě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/nachází se v prostorách kavárny Café Therapy/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Na první konzultaci je nezbytné objednání předem. Veškeré služby jsou bezplatné, více v přiloženém odkaze:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Markéta K.