alkohol
segra
Sestra léčena na psychoatrii 2 týdny propuštěna s tím,že stav zlepšen .Bohužel je pravdou,že se jí již delší čas daří se opít někdy jednou za 2 týdny,někdy délé...Máme jí moc rádi a chtěli bychom jí pomoct.Je sama zdravotnice a věřím,že by spolupracovala.Dochází na terapie,ale řekla bych,že problematikaalkoholu je v pozadí!!Domnívám se,že y potřebovala intenzivnější léčbu.Prosím opomoc!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Trochu mi uniká, proč se sestra na té psychiatrii léčila. Pokud to bylo kvůli akoholu, nebo drogám, je její opíjení opravdu na pováženou a intensivnější terapii by asi opravdu potřebovala. Pokud to bylo kvůli něčemu jinému, tak abych byl s tím soudem opatrnější. Opít se 1x za dvy týdny není sice úplně o.k., ale lidé mívají někdy období, kdy více pijí. To sice nezanmená, že to je v pořádku, ale není také nutné kvůli tomu zajišťovaz speciální terapii. Možná by bohatě stačilo na to sestru upozornit - když bude vědět, že vy to vnímáte jako problém, může i ona sama to začít jako problém vnímat. To bych asi na vašem místě zkusil v prvé řadě - uvidíte, možná to přinese své ovoce. Kdyby ne, zkuste se znova ozvat. Třeba mě něco napadne. :-)