co si kupujeme od Vietnamců?
standa
Dobrý den,v posledním roce převzala Vietnamská komunita většinu\"pražského\" trhu s pervitinem...jsou levnější,nestane se vám,že by neměli, atd...ale mám pocit že neprodávají klasický český pervitin ale nějakou \"napodobeninu\"...a nejsem jediný kdo si to myslí.děkuji za odpověd.Standa

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Skutečnost je už dávno taková, že v podstatě všechen pervitin nejen v Praze, je v podstatě napodobeninou původní látky, protože se vyrábí nikoli z efedrinu, ale z pseudoefedrinu, který je sice látkou, která má stejný chemický vzorec, její molekulová vazba je však opačně orientovaná, stejně tak i výsledný produkt, který nedosahuje účinku pravého pervitinu. To ale nebude nejspíš příčinou problému, který máte zřejmě na mysli, protože je tomu tak už velmi dlouhou dobu. Tvrdit, že Vietnamská komunita převzala většinu trhu v Praze je naivní, i když je teoreticky možné, že se tomu tak v budoucnu stane, stejně tak, jako je možné, že trh převezmou černoši, lesbičky, nebo cyklisté. Pravdou je, že nová generace příslušníků vietnamské menšiny u nás, drogy distribuuje v daleko větší míře, než tomu bylo dřív. Čím je spekrtum výrobců i distributorů drog širší, tím je pravděpodobnost, že jsou drogy ředěné opravdu vším možným, a že jejich kvalita je čím dál různější, daleko větší.
Nevím, jestli jsem Vás uklidnil, či znepokojil. V každém případě Vám přeji vše dobré, rádi odpovíme na další dotazy.
Amrit Sen.