agresivita
luke
Dobrý den,
před necelým měsícem jsem byl na zahradní párty, kde se pil alkohol. Nijak zvlášť moc jsem toho nevypil, ale v podstatě v momentě, kdy jsem začal pít, nic si z celé akce nepamatuju, jen několik momentů. Nepamatuju si vůbec, co jsem komu říkal ani, co jsem dělal... Pil jsem tvrdý alkohol, ale předtím mi jeden kluk donesl načepované pivo. Tohoto kluka jsem našel za domem s mou přítelkyní v objetí ( ona brečela ). Rozčílilo mě to. Řval jsem na přítelkyni, i pak doma... Myslím, že jsem byl dost agresivní ( nikoho jsem se ani nedotkl - jen slovy ) a i ostatní říkali, že jsem hodně vyváděl. Bohužel si to vůbec nepamatuju. Nikdy se mi nic podobného nestalo... Nejsem agresivní typ.
Vzhledem k tomu, že ten dotyčný od začátku chtěl moji přítelkyni, a nyní píše výhružné zprávy... mám podezření, že mi něco přimíchal do piva ,co mě k mimořádné agresivitě vybudilo. Že všechno to nějak \"zařídil\". Existuje nějaká látka, která by toto způsobila? Můžu jít na nějaké testy, které by řekly, jestli se toto stalo? Nějaké zbytkové látky v krvi, apod...
Opravdu nikdy se mi nic podobného nestalo. Děkuji za jakoukoliv radu.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Cením si toho, že se obracíte s dotazem na naši poradnu. Existuje sice spousta látek, které mohou v člověku podpořit, nebo spustit agresivní jednání, jestli Vám ale někdo podobného něco podal, Vám bohužel na dálku nikdo nezjistí, natož aby nějakou konkrétní látku určil. Jediný způsob, jak to spolehlivě zjistit, je nechat si včas udělat drogový test, nejlépe spektrální analýzu na chromatografu, kterou dělají v Toxikologické laboratoři
v Praze 2, Na Bojišti 3, kde dokážou detekovat z moči přítomnost i malého množství většiny chemikálií v lidském organismu.
Je všeobecně známo, že jednou z látek, po které se lidé velmi často projevovují agresivně, je právě alkohol, nejčastěji po destilátech. Že jste dosud neměl podobnou zkušenost nemusí nic znamenat, vše je jednou poprvé. Naopak bych doporučil počítat pro příště s tím, že je dost dobře možné, že by se Vaše agresivní stavy mohly po užití i "měkčího" alkoholu opakovat.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.