LSD a drogovy test
Honza
Dobrý den chtěl by jsem se vás zepatat beru LSD 1-2 x měsíčně ale mamka si mysli že hulím trávu a koupila mi tento drogový test: http://www.ivtimuno.com/pro/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=44&category_id=5 tak jestli z něho jide zjistit LSD a pokud ano tak jak se dlouho drží v moči a krvi děkuji za odpověd nashledanou

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Honzo.
Test, který zmiňujete ve svém dotazu, LSD nedetekuje. Je určen pro zjištění užití THC, opiátů, pervitinu, extáze, kokainu a amfetaminu. Vzhledem k velmi nízkému obsahu účinné látky v tripu nejsou ani orientační testy na LSD běžně dostupné, je nutné provést test v toxikologické laboratoři. V takovém případě lze užití LSD zjistit max. 3 dny. Takže z toho hlediska obavy mít nemusíte. Přesto bych na vašem místě byla opatrná. LSD (a halucinogeny obecně) mohou i při jednorázovém užití vyvolat velmi nepříjemné psychické potíže, kterých bývá dosti obtížné se zbavit. Nu, když tak si pročtěte rubriku o LSD na našich stránkách ( http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/lsd.html ) a ještě to zvažte. Řekla bych, že problémy, které potencionálně mohou nastat, by mohly být horší, než to, že budete mít pozitivní test a doma průšvih.