marihuana a paralen
markslad
dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaký budu mít problémy když si vezmu paralen 500 3x po hodině a pak si na to dám marihuanu, nepíšu to z vlastí zkusenosti jen mam strah o nekoho blízkého kdo si takto ničí život.. děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
pokud je Váš známý nemocný a proto užívá Paralen, neměl by marihuanu kouřit zejména proto, že mu minimálně k uzdravení nepřidá, spíše naopak. 500 mg Paralenu 3x po hodině není běžná dávka, dovolím si zapochybovat o tom, že mu toto dávkování předepsal lékař. Netuším, z jakého důvodu jej Váš známý užívá, ani jak často, jak dlouho a v jakých dávkách kouří marihuanu, ani jak na něj působí a jaký vliv má na jeho život. Čím Vás ale snad uklidním je to, že je li dotyčný jinak tělesně i duševně zdráv, neměla tato zcela nepraktická kombinace ani bezprostředně ohrozit, ani zničit jeho život.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.