Thc
B
Zdavim chci se zeptat jdu na pravidelnou lekarskou prohlidku v 17 letech a nevim jestli mi bude doktorka delat test na pritomnost thc a da se to nejak ochcat ? dekuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžné lékařské prohlídce se nedělají testy na přítomnost drog. Takže v tomto ohledu patrně můžete být v klidu. Pokud by Vám z nějakého důvodu do budoucna byly dělané testy na přítomnost THC v organismu (ve škole, v zaměstnání, testy u řidičů...), tak jen můžu sdělit, že se to "ochcat" moc nedá. Navíc, i pokud by se dalo, tak tato poradna je svým zaměřením spíše proti-drogová, takže návod byste od nás stejně očekávat nemohl. Na závěr si dovolím říct, že kouření marihuany má i jiná rizika, než že se na to přijde v testech, a je dobré být si jich vědom. Kupříkladu psychické problémy související s užíváním marihuany nejsou úplně zřídkavé...