xanax dlhodobo
barbara
Rada by som vedela, ak užívam xanax 0,25 mg raz za deň, niekedy raz za dva dni počas troch rokov, či sa už u mňa vyvinula závislosť. Čo mam robiť, keď chcem prestať? Trpím úzkostnou poruchou a užívam serlift

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Barbaro.
Zřejmě nedopatřením jste Váš dotaz ve stejném znění zadala několikrát. Jsou odpovězeny pod kódy číslo 83 51 80 a číslo 33 18 83. Pro jistotu Vám svou odpověď kopíruji i sem...
Mějte se hezky, přeji ať je Vám brzo lépe.
Markéta K.
Kopírovaná odpověď = dotaz 83 51 80:
Bohužel, takto na dálku a bez osobního kontaktu nejsme schopni objektivně posoudit míru Vaší závislosti či ji vyloučit. Užíváte léky - předpokládám, že je získáváte legální cestou od lékaře. Případné vysazení by bylo tedy nejrozumnější řešit přímo s ním. Nejenom, že Vás má v péči, zná Vás a má přehled o medikaci, také může v případě potřeby medikaci měnit či ji upravit tak, aby vysazení léku bylo pro Vás únosné. Myslím, že je to ta nejrozumnější varianta. Držím palce!
S pozdravem Markéta K.