smrt syna
BOBČA
Dobrý den toto je pro Mgr.Báru Orlíkovou zapoměla jsem uvést adresu tak ji posílám B. P., (...) město Polička. a ještě mám dotaz ,jak jste psala, že byste mi poslala specialistu prosím je to zdarma nebo je poplatek a kolik děkuji hezký den přeji Prokopová

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Odpověděla jsem Vám na Vaše předchozí dotazy. Omlouvám se, že jsem vymazala plné jméno a ponechala pouze město ve Vašem sdělení adresy. Děláme to s ohledem na anonymitu tazatele (aby se nikdo nemohl dovtípit, že se jedná zrovna o Vás a situaci Vašeho syna). Je to pro Vaši bezpečnost. Co se týče specializovaných služeb - v odpovědi na dotazy jsem Vám poslala kontakty, které poskytují služby bezplatně. V případě právní poradny a kontaktních center pro uživatele drog a jejich blízké je poradenství zdarma, tyto organizace jsou hrazené především z dotací ze stran státu, krajů apod. V případě psychiatrické ambulance jsou služby bezplatné, resp. platíte 30 Kč poplatek za návštěvu lékaře a konzultace jako taková je hrazená ze zdravotního pojištění.
Doufám, že jsem Vám odpověděla na vše, co jste potřebovala, především v těch předchozích odpovědích.
Přeji hodně sil. B. O.