ECSTASY
Silva
Beru ecka tak v prumeru do dvou tejdnu aspon jeden vykend na party priblizne 1-3tablety jak kdy,hl. muj problem vezi v tom ze celej tejden nemyslim na nic jinyho nez na sobotu kdy pudu na party a tam se uzasne sjedu...nemyslim na nic jinyho nez na ucinek ecka a na to jak vynalozim s penezma aby mi zbylo na dobry pocet tablet...Odpocitavam si dny kdy bude dalsi party...To asi neni normalni ze ne???...Nevim co mam delat ziju jenom ve svete techno party a ecek v hlave se mi netoci nic jinyho..skoro se uz nemuzu ani na nic soustredit..v kazdy myslence mi prolytne kulaty mitsubishi,jablicko nebo trojuhelnikovej superman atd.atd.vite jak to myslim...........Poradte mi prosim s pozdravem Silva.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že je na čase zostra začít brzdit. To co popisujete je stav, který je přinejmenším počínající závislost. Rozumím tomu, že je asi hodně obtěžující bydlet ve světě, kde na vás kuká ext za každym rohem, ale pokud podlehnete, tak tenhle svět ztratí i ten poslední zbytek příjemnejch obrysů v podobě víkendových party a už budete brát ext, nebo něco jinýho jen proto, že berete a ne proto abyste se bavila na party. Rozumím tomu, že to může být problém, ale tohle je asi jedinná cesta. Kdybyste si o tom chtěla ještě promluvit, ať po netu, nebo telefonem či osobně - jsem k disposici. :-)