pervitin
hofic
dobry den. potreboval bych zjistit jak dlouho se drzi pervitin v tele jak po snupani,tak po vnitrnim uziti jehlou. a pokud by jste mi mohli napsat jake testy jsou treba k tomu abychom zjistily uzivani. popripade nake testy v okoli znojma. dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Moc informací nepíšete. Zdali jsem to dobře pochopila, je ve Vaší blízkosti osoba, která s největší pravděpodobností užívá pervitin, rádi byste toto měli potvrzeno testem (?)...
Tak za prvé, samotné testování, Vám zase tolik neřekne. Pouze budete vědět, zda v posledních dnech byla či nebyla užita konkrétní droga. Nic Vám to nevypoví o celkové situaci, o tom jak je již vážná, zda jde o závislost atd...
Za druhé, testy se provádí z tělních tekutin, tudíž je nutná spolupráce testované osoby /moč, krev, sliny/...
A za třetí, vždy je velmi rozumné, než k samotnému testování dojde, využít nejdříve poradenství v osobním kontaktu a připravit se na obě možné varianty testu. Pokud by se konzumace drog potvrdila, je dobré mít předem připravený plán jak situaci řešit. Níže uvedu kontakt.
Pervitin je v organismu detekovatelný přibližně takto:
moč = 3 až 21 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
krev = 1 až 3 dny
sliny = 1 až 3 dny
Způsob aplikace nemá vliv na rozdílnost detekcí. Vždy nejvíce záleží na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Jestli je pervitin užit nosem nebo aplikován i.v. není co se týče prokazatelnosti důležité. Je to velmi individuální záležitost, proto prosím berte tyto údaje pouze jako orientační. Nikdy nelze předem určit, kdy kdo bude již zcela beze stop.
Jak můžete dle údajů vidět, nejdéle se drží látka v moči. Proto se také nejčastěji provádí detekce právě z ní. Orientační testy jsou volně prodejné v lékárnách, test na amfetamin, stojí cca 100,-Kč. Ale jak jsem již zmínila, nejlépe bude, když nejdříve vše proberete v osobním kontaktu...
Zde si můžete pročíst obecné informace o pervitinu, o jeho účincích, příznacích apod.:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Dále se podívejte na základní informace pro rodiče či jiné blízké osoby uživatelů drog:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
V tomto zařízení můžete využít poradenských služeb v osobním kontaktu (nezávazně, bezplatně a lze i anonymně).
Kontaktní centrum Netopeer
Sdružení Podané ruce, o. s. (Víceúčelová drogová služba)
Horní Česká 4
Znojmo
Tel: 515264996, 777916270
Mgr. Zuzana Protivínská
http://www.znojmo.podaneruce.cz/
Na tomto odkaze jsou další zařízení pracující s uživateli drog ve Znojmě:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud by Vás po prostudování informací napadali nějaké případné doplňující dotazy, klidně pište...
Mějte se hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.