Pervitin,test v praci
alina
Zdravim,pracuji v jedne fabrice a beru pervitin.denne si picham tak cca 4 cary nekdy mivam prestavku dva az tri dny.takhle jsem uz skoro rok.v praci mi hrozi test na drogy tak jsem se chtela zeptat zda-li nevite jake to jsou testy (sliny,moc,krev a pod.),jak se tomuto muzu branit tzn jestli muzu odmitnout a tak a co se potom muze stat a jestli kdyz si aplikuju pernik injekcne a nikdy do nosu jestli to ma na test ze slin nejaky vliv.dekuju moc za odpoved,A.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zaměstnavatel má právo Vás na drogy otestovat, protože jejich užíváním porušujete pracovní řád a bezpečnost práce. Odmítnutí tedy znamená vystavit se stejnému postihu, jako by byl test pozitivní (otázka je, jestli by to tak zaměstnavatel bral, jistě byste ale byla vysoce podezřelá). Forma testu (ze slin, z krve, z moči) závisí na konkrétním zaměstnavateli, jestli ale berete denně, i když s občasnou přestávkou, budou pozitivní všechny, nehledě na způsob braní. Musela byste udělat alespoň 14 dní přestávku, pak by byl nejspíš výsledek negativní.