THC,E
doma99
Zdravím chtěl by jsem se zeptat jestli jde něják zamaskovat THC v moči.
Dále bych jsem se chtěl zeptat za jak dlouho se dostane extáze z moči a zda jide toto něják zamaskovat. Děkuji Nashledanou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. "zamaskování" THC v organismu při testech je poměrně obtížné. Pokud ovšem mluvíme o profesionálně prováděných testech, nikoli o domácím testování. Tam je samozřejmě možné testy obejít několika způsoby, které ovšem pro návodnost nehodlám zmiňovat. Při profesionálním testu je vše ošetřené a přijde se na to. V domácích podmínkách se na to občas přichází těžko. Co se týče THC, tak tam je možné zjistit předchozí užití až do měsíce od posledního užití, výjimečně déle. Závisí to především na intenzitě a dlouhodobosti předchozího užívání, tedy pokud užijete jednorázově, tak se THC zjistí max do 14 dní, pokud jste předtím hulil denně po dobu dvou let, bude tato doba měsíc a víc. Co se týče extáze, tak MDMA (účinná látka "extáze") se dá zjistit max do 14 dní, při jednorázovém či občasném (nikoli kontinuálním) užívání bývají testy negativní do týdne.
Nevím úplně, proč se na to ptáte, tudíž Vám nejsem schopná dát úplně konkrétní odpověď. Pokud byste napsal víc podrobností, mohu Vám odpovědět konkrétněji.