Pro amrita sena
petra
Zdravim Vas tak nez odletim 100 se objednam,ale ted uz se bojim co se stoho vyklube ,chci se zeptat kdyz po tom pouziti me to vzbudilo ze je to ve me muze to mit naky nasledek ze fakt si ted myslim ze je to ve me je to uz 3 mesic ,a co si mam v tom smyslu myslet ze mam videt slachy ,a taky si rikam ze 3 mesice by to nemohlo prece ve me zustat,a nebo me to tak zasahlo ze uz se stoho nevyhrabu .A jeste jednu otazku kdybych se treba predavkovala asi bych uz tu nebyla ,a nebo me to dostane vzdy na nohy a pomalu me to nici a nebo sem se stoho zblaznila ,a jeste se chci zeptat jestli mi to vlezlo az do mozku co se deje potom s telem .Dekuji za dotaz.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Milá Petro, moc nového Vám, vzhledem k tomu, že mi pokládáte stále stejné otázky, nepovím. Zeptal bych se jen, co myslíte tím "nebo mě to dostane vždy na nohy"?
Na mou opakovanou otázku, jestli jste už začala užívat předepsaná antidepresiva také nereagujete...
Přestávám si být touto konverzací jistý a napadlo mne i to, že by mohlo jít i o špatný žert.
Takže:
Vezměte do Prahy jakoukoliv zdravotní dokumentaci z poslední doby. I bez ní se vám ale bude odborník věnovat. Zavolejte už teď na kontakt, který jsem Vám dal, to znamená na Specializované ambulantní služby CADAS.         S jeho pracovníky jsem hovořil, ne sice s doktorem Minaříkem, který je na dovolené, ale už toto pondělí nastupuje do práce, takže o Vás už vědí a počítají s tím, že se ozvete.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.