THC
Emanuel
Dobrý den,
jsem v podmínce a bylo mi řečeno že mohu být namátkově testován na drogy. Zhruba před 4 dny jsem seděl v mistnosti kde kamarádi kouřili marihuanu. Dříve sem marihuanu také kouřil, je to asi 5 měsicu zpátky a tak se ptám jesli je možné aby mi našli něco v moči.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu Vaše obavy, ale pokud jste naposledy kouřil marihuanu před 5 měsíci, tak po tomto zážitku není šance, že by se u Vás v testech objevilo pozitivní THC. Pokud jste sám nekouřil, tak pouze sedět v místnosti, kde se kouří, nebude důvod k pozitivnímu testu. Vím o Vás jen velmi málo, nevím, kolik je Vám let, jestli jste v minulosti bral nebo dosud berete jiné drogy, za co máte podmínku a na jak dlouho... Napadá mě jen, že možná není úplně ideální náplň večera sedět v hospodě s kamarády, kteří hulí, když Vy nehulíte... tím nechci říct, že by bylo lepší tam s nimi sedět a hulit. Jen asi za sebou nemáte jednoduchou zkušenost a možná byste o tom potřeboval s někým mluvit. A nejsem si jistá, jestli zhulení kamarádi z hospody by byli tou pravou volbou. Z testů si patrně hlavu dělat nemusíte, jen nabízím to, že kdybyste měl pocit, že byste si o tom, co teď prožíváte, chtěl promluvit s někým osobně (bez jakéhokoli odsuzování a předsudků), že jsme k dispozici. Ráda Vám doporučím někoho z kolegů, pokud mi napíšete, odkud jste.
Zatím držím palce.
BO