Šňupací tabák bez tabáku
zuzu
Dobrý den,
setkala jsem se v trafice se šňupacím tabákem bez přísad tabáku (výrobek: Snuffy weiss). Nikde jsem nenašla možná rizika. Jsou nějaká, když není v prášku tabák?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Pokud jste dospělý, s největší pravděpodobností se nemáte čeho bát, pokud nepůjde o falešný výrobek, nebo plagiát, vyrobený nelegálně v podtatě kdekoli na zeměkouli a mohl by být tedy vyroben téměř z čehokoli. Originální výrobek by neměl obsahovat ani žádný nikotin. Kromě štípání v nose a chuti, kterou ucítíte na patře, většinou to bývá peppermint a podobně, Vám však, možná a naštěstí žádné další požitky nepřinese. Nepíšete, kolik je Vám let, pokud jste ještě dítě, nedoporučuji Vám podobné výrobky zkoušet. Rizika jsou taková, že byste nemusel - a  dobře snášet jejich dráždivý účinek, může se stát, že se Vám udělá špatně.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.