Prokžou mi THC v krvi?
Jan
Dobrý den,
potřebuju poradit zhruba před 20dny jsem si dal 3-4 natáhnutí na oslavě narozenin. Nyní mám jít na drog. test co si myslíte budou mi dělat krevní test nebo na moč? A zda budu mít v sobě THC. Jsem nekuřák a tohle byla jen chyba, byla to \"veselka\" s přáteli. Ovlivní ten test, že jsem sportovec, každý den chodím scivičit(běh, trenink, posilování) Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obvykle se dělají testy na přítomnost drog z moči, ale nedokážu Vám odpovědět na 100%, neb nevím, proč na test jdete a kam, resp. kdo Vám jej bude dělat. Pokud jste si zakouřil marihuanu jednorázově před 20 dny, tak bude test s nějvětší pravděpodobností negativní. Obecně - z krve se dá prokázat THC a jeho metabolity cca do 14 dní, u testu z moči to může být doba až několika týdnů (ovšem při jednorázovém užití bývají i testy z moči cca do 14 dní negativní). To, po jakou dobu THC v organismu zůstane, se nedá nijak výrazně ovlivnit, ale každopádně zdravým životním stylem, který napomáhá k regeneraci organismu tomu jistě neublížíte.
Přeji hodně štěstí. Závěrem chci jen dodat, že kouření marihuany má i jiná rizika (zejména pro Vaše du
ševní zdraví) než je to, že se na to přijde v testech...