Pro amrita sena
petra
zdravim urcite se ozvu ale nevim,kdyz ja tu ziju uz pomalu 8 rok a v cechach mam jen mamku ,takze nevim jak budu postupovat dal.Chci se jen zeptat na jednu otazku kdyz to neberu muze to ve me tak dlouho zustat nebo uz si to jen myslim .Dekuju za odpoved.Prilet mam 11 zari tak snad to zvladnu .

Odpověděl: Amrit Sen
Petro, zdravím Vás.
Nejlépe, jak postupovat v Praze, bude myslím se obrátit na Specializované ambulantní služby CADAS našeho občanského sdružení SANANIM. Vůbec nejlepší, přestože to bude nějakou tu penci za telefonní hovor stát, bude, když se telefonicky objednáte už ted' z Británie, abyste dostala nejbližší možný termín návštěvy po Vašem příjezdu.
Kontakt: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Kontaktní osoby: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/tym.html
Jak jsem již psal, Vaše potíže mohou pramenit z předchozí intoxikace, která mohla nastartovat, nebo umocnit Vaše psychické potíže z doby dřívější, které jste popisovala, nakonec s ní ale bezpodmínečně souviset nemusí. Psala jste, že jste absolvovala prohlídku u lékaře a ten Vás uznal za zdravou. I tak si myslím, že nelze zcela vyloučit byť nepravděpodobnou, tak  přesto možnou souvislost s onemocněním fyzickým.
Pokud jste měla drogu naposledy před delším časem, který jste zmiňovala, pak je vyloučené, aby byly Vaše dlouhodobě přetrvávající potíže bezprostředně způsobeny látkou, která ve Vás zůstala. Velmi vzácně se sice může stát, že u dlouhodobých a intenzivních uživatelů se objeví tzv. flashback (znovu prožití stavu jako na drogách, i tak pak jde o jednorázovou, záležitost, která rychle odezní, a to není Váš případ.
Nenapsala jste, jestli jste začala užívat předepsaná antipresiva.
Zavolejte tedy na CADAS, ozvěte se i nám ještě před příjezdem a buďte statečná.
Držím palce,
Amrit Sen.