Pro amrita sena
petra
ahoj dekuju ze jste ochotny my my pomoci ,ale kez by jste mel pravdu a ja se stoho dostala ,ale co kdyz sem se v tom opravdu zasekla a uz my nepomuze ani doktor ,jak my muzou rict ze jsem v poradku kdyz se tak necitim ,ja jsem driv myvala migreny bolesti hlavy ted nemam vubec nic a proto se chci zeptat co jsi o tom myslite ze by to mohlo byt a ten byli jazyk ,kdyz vyplaznu rekne ze ho mam krasne ruzovy sem blazen ze svyho tela ,nedokazu si vysvetlit ze normalne komunikuju a nedokazu si to vubec vysvetlit co se semnou deje ,porad musim myslet na to ze jsem zvracivala kdyz my bylo spatne a ten najednou nic a ze se me to drzi jak cert krize.Porad si rikam takhle preci nemuzu zustat aby me nic nezabolelo.Jeste jednou dekuji ze semnou komunikujete...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Opravdu těžko se posuzuje Váš stav na dálku. Pro mne je důležité, že se necítite dobře, ať už to má příčiny jakékoliv. Každopádně až přijedete (chápu správně, že do Prahy?), budete potřebovat jak vyšetření praktického lékaře, případně dalšího specialisty, tak vyšetření psychiatrem. Nejlepší bude, přivezete li sebou, pokud je máte, zprávy od lékařů, kteří Vás ošetřili v Británii. Pokud je nemáte, vyžádejte si je. Podle toho, co píšete, jste trpěla zdravotními potížemi, resp. nějakými poruchami už dříve (zvracení, atp). I jednorázové užití pak mohlo nastartovat jejich návrat. Zkuste si znova přečíst všechna naše doporučení z našich předchozích konverzací a případně napište, která z nich jste přijala za svá, tedy jaké kroky jste podnikla a jaký měly efekt, zejména jestli a kdy jste začala pravidelně užívat předepsaná antidepresiva. Ani tak Vám ale, obávám se nedokážu na dálku více pomoci.
Počítáme s tím, že se před příjezdem do Prahy ozvete.
Napište kdykoli, držte se,
Amrit Sen.