rizikové faktory
Pepina
Pěkný den, jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala \\\"mladiství a drogy\\\". Chtěla jsem požádat o radu, jaké jsou nejčastější rizikové faktory u mladistvých, které právě k drogové závislosti vedou. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. K tématu, které jste si vybrala, existuje velká řada publikací a odborných článků, které se dají mimo jiné poměrně dobře najít na internetu. Bohužel není účelem naší poradny vyhledávat literaturu k bakalářským pracím, to by měla být zejména Vaše práce. Nicméně, abych Vás nepřipravila o základní doporučení, zmiňuji následující:
Mohu Vám doporučit zejména publikaci
Kalina, K. a kol. - Drogy a drogové závislosti. Mezioborový přístup. Úřad vlády ČR, Praha, 2003. Dále Kalina, K.: Základy adiktologie. K první z knih je přístup na www.drogy-info.cz pod sekcí Publikace. Zdarma ke stažení. Na zmíněném webu je ke stažení i řada dalších odborných publikací. Dále mohu doporučit web www.adiktologie.cz a například www.odrogach.cz nebo www.drogy.net.
Dál už je to na Vás.