Pro amrita sena
petra
zdravim mam jeste dotaz ,kdyz jsem dostavala to velke mravenceni a brneni do celeho tela i do hlavy a pak me to prakticky vzbudilo ze je to ve me ,nemuzu treba myslenkama si myslet ze je to ve me a vubec nechapu proc me stale nic neboli ani hlava me nezaboli ,a to jsem brala jen tech 12 hodin nejsem nak zavisla ,a verte mi kdybych vedela ze me to takhle znici nic bych nebrala .A ten zivi sen ze je ze me fetecka a ze me znici muze to byt pravdivy ,a nevim jestli ty antidepresiva mam brat pokud necitim zadnou bolest.dekuji za odpoved petra

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
pokuste se zklidnit. To, že nemáte bolesti, není důvodem k obavám, naopak je to dobře.
Antidepresiva nejsou léky proti bolesti, ale pro Vaše celkové zklidnění a stabilizaci. Proto jak už jsem psal, poslechněte lékaře a užívejte je. Stejně si na nástup jejich účinku budete muset počkat a vydržet minimálně týden, s největší pravděpodobností však dva, až tři týdny.
Snu bych zdaleka takovou důležitost nepřikládal, i když může mít své reálné příčiny. Je to jen odraz toho, co poslední dobou cítíte a jeho forma je jen projevem vaší představivosti.
Napište prosím, jak se Vaše situace vyvíjí, znova apeluji na dodržení režimu, který určil lékař.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.