ZAVISLOST NA TRAMALU
AGNES
DOBRY DEN JE MY 26 LET MAM 2 NEZLETILE DĚTI VE VĚKU 3 LET A 1 ROKU A JSEM ZAVISLA NA TRAMALU DLOUHYCH 15 LET JELIKOŽ JSEM BYLA 13 OPEROVANA SE SKOLIOZOU PATEŘE .A DOKTOŘY MY PŘEDEPISOVALY TRAMAL A JA JSEM JSY POSTUPNĚ NA TO ZVYKALA ,A JEŠTĚ K TOMU JSEM DOSTALA DO TOHOTO PROBLEMU AJ MEHO MANŽELA A CHTĚLY BY JSME JSE Z TOHO OBA DVA UPLNĚ DOSTAT MUŽE NAM NĚKDO PORADIT JAK BY TO ŠLO DOMACI LEČBOU ? NEBO AJ TEDY AMBULANTNĚ ? JSME Z MĚSTA BRNA ,NO ABYCH VAM TO PŘIBLIŽILA TAK TU VELKOU FLAŠKU 100 ML MAME S MANŽELEM NA 3 AŽ 4 DNY PROSIM O ODBORNOU POMOC ,MUŽETE MY PSAT NA MUJ MEJL xxxxxx@SEZNAM.CZ KDYKOLIV ZDRAVI AGNES Z BRNA

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Agnes,
omlouvám se za tak velké zpoždění s odpovědí. Bohužel jsme velmi zaneprázdněni a nestíháme odpovídat tak rychle, jak bychom rádi.
Z Vaší otázky jsem smazala emailovou adresu. Odpovídáme pouze prostřednictvím poradny, na email, který uvedete, Vám je zasláno pouze upozornění, že bylo na dotaz odpovězeno.
Psala jste nám o závislosti na tramalu, který užíváte společně s manželem. Oba se při abstinování budete muset vypořádat s nepříjemnými abstinenčními příznaky. U Vás se navíc mohou vrátit bolesti. Proto bych Vám doporučila se na abstinenci dopředu dobře připravit. A to ideálně za pomoci odborníků. Jde přeci jenom o Tramal, situaci bych tedy nepodceňovala a neriskovala bych samostatný pokus o domácí abstinenci bez alespoň ambulantního dohledu odborníka - ideálně lékaře - adiktologa (tj. lékař se zaměřením na závislosti). V Brně hledejte pomoc u občanského sdružení Podané ruce.
Kontakt na jejich Psychiatrickou ambulanci je:
Psychiatrická AT ordinace
Hapalova 22
621 00 Brno
Tel.: +420 541 226 070,
na mapě najdete zde.
Jejich služby (kromě terapie) jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou, k návštěvě nepotřebujete ničí doporučení, stačí se jednoduše objednat.
Chcete-li si přečíst základní informace, podívejte se na sem.
Vypadá to, že jste se s manželem rozhodli bojovat se závislostí! Takové rozhodnutí jistě nebylo snadné a nezbývá, než Vám k němu gratulovat a držet palce, aby Vám ta chuť vydržela!!! Pravděpodobně to nebude jednoduché a tak to nevzdávejte při prvním neúspěchu. Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste se nakonec rozhodli a jak se Vám v abstinování daří.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.