ExtazeXsex
Moon
Dobry den
Mam takoví choloustiví problem tykajcí se předběžneho vyvrcholení a vzhledem k tomu že jsem muž je to docela problem,slyšel sice o ruzných možnostech jako jsou masti a gely,ale těmto věcem ze zkušenosti moc nevěřím.Slyšel jsem však že na tento problem pomaha určity druh antidepresiv ty jsou však na předpis,pak jsem se doslechl že muže pomoct i například extáze nevíte co je natom pravdy?Extázi užívám na ruzných party už nějakou dobu,sex jsem však na ní nikdy neprovozoval.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Nejspolehlivějším předpokladem k řešení problému předčasné ejakulace, je provozování sexu v dlouhodobém láskyplném vztahu. To je ten nejfunkčnější a nejspolehlivější recept. Existují spolehlivé postupy, při kterých bývá vědomá spolupráce partnerky tou nejlepší pomocí. Spolehlivě Vám pak poradí s konkrétním postupem lékař, nejlépe sexuolog, v případě, že by to bylo nutné. Můžete nahlédnout i do literaratury, případně najdete info k tomuto problému pod odkazem:
http://www.sexuologie-brno.cz/PREDCASNA-EJAKULACE-A-JEJI-LECBA
Nepíšete, kolik je Vám let, jaké sexuální zkušenosti máte, a jakými sexuálními vztahy žijete, věřte však, že se s velkou pravděpodobností obejdete i bez lokálně anestetických gelů a přípravků, které Vám sice pomoci při správném užití mohou pomoci (musí se užít tak, aby naopak zcela neznecitlivěly Vaší partnerku, která by pak ze sexu neměla nic).
Na sex jste dva, to znamená, že zdaleka ne vždy musí být předčasná ejakulace důvodem k poničení Vašeho mužského ega, pokud budete společně hledat, jistě najdete způsob, jak Vaši nejlépe stálou a milovanou a milující partnerku plnohodnotně uspokojit. Nehledě na to, že zdaleka nejen sexem je člověk šťasten, a že zdaleke nejen sex je tím, co dělá vztah spokojeným.
Omylem by mohlo být utrácet peníze za "zaručené" drahé přípravky, kterých je plný internet.
Tragedií by však mohlo být to, že pokud jste se v sexu a ve vztahu díky mládí ještě neusadil a nenašel, hledat řešení v užívání drog. Ano, ty mohou umocnit jeho prožitek těm, kteří mají jeho prožívání v pořádku, resp. ku spokojenosti, i těm ho mohou celkem rychle rozházet, následně poškodit a těžce poničit. Tomu, kdo se sexem v podstatě začíná, pak mohou drogy způsobit nezřídka i jeho nenávratné škody.
Proto Vám doporučuji, nepanikařte, vaše potíž je věřte, velmi běžná.
Těm, kterým se podařilo drogami svojí ejakulaci oddalovat, se pak stalo, že bez nich se pak její předčasnost drasticky umocnila a šla pak už o mnoho hůře nějak pozitivně ovlivnit, to je skutečnost neustále potvrzovaná.
Nikam nespěchejte, počkejte si, nebo najděte partnerku, se kterou se budete vzájemně milovat. Možná, že to může někomu v dnešní době znít groteskně, ale zkuste sex v možném kvalitním vztahu odložit na dobu, kdy k sobě naleznete hlubší vzájemnou důvěru. Nic nemusí vyjít napoprvé. Vzájemně pak hledejte a vycházejte si vstříc, zajímejte se zejména o to, jak se s Vámi cítí partnerka, na sebe však nezapomínejte.
Berte sebe takového, jaký jste a věřte, že řešení existují.
Všechny drogy pokud možno ze sexu vynechte. To je ten nejspolehlivější způsob.
Kdykoli napište.
Hodně štěstí Vám přeji.
Amrit Sen.