pervitin
ivka
Dobry den děkuji vam za odpověd ktera mě trošku povzbudila.omlouvam se zapoměla jsem vam napsat odkud pochazim.Bydlim v Prostějově blizke město mam olomouc.Psala jste mě že je dobře že chodim k odborne pomoci ale někdy si myslim že se mnou straci čas, ale je mě s ni dobře mužu se vypovidat a tim se mě ulevi.Byla bych moc rada kdyby to vyšlo a ja se s někym takovym kdo ma stejne problemy mohla střětavat proto vam moc děkuji a budu čekat na brzkou odpověd přeji vam pěkny den zase napišu jak se to vyviji jestli mohu nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jsem ráda, že jste se opět ozvala. Níže uvádím kontakty na Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog ve Vašem regionu. Ty ve svých službách nabízí mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Služby jsou nezávazné, bezplatné a lze jich využít i anonymně. K-centrum můžete navštívit kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Je, ale samozřejmě výhodnější si předem zavolat na uvedená čísla a na první konzultaci se objednat. Nejenom, že nebudete muset čekat, ale i pokud bude o Vás pracovník předem vědět, bude mít na Vás dostatek času. To, jak to je v tuto chvíli s možností rodičovských skupin bohužel netuším. Jak jsem psala v minulé odpovědi, záleží především na rodičích, zda o tuto formy pomoci stojí...Někteří raději volí formu individuální pomoci. Určitě se, ale v K-centrech informujte...
Kontaktní centrum Prostějov
Sdružení Podané ruce, o. s.
Vrahovická 83
Prostějov
Tel: 582361401, 777916268
PhDr. Iva Velková
http://www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum v Olomouci
Sdružení Podané ruce, o. s.
Sokolská 48
Olomouc
Tel: 585220034, 774991625
Bc. Lucie Řeřichová, DiS.
http://www.podaneruce.cz
Zatím se mějte hezky. Přeji, abyste našla pomoc, která Vám bude vyhovovat a pokud budete potřebovat, klidně pište.
S pozdravem Markéta Kordová