Pro amrita sena
petra
dobry den predem dekuji za vasi odpoved,tak zacnu tim ze jsem ten pervitin brala jen 12 hodin v kuse je mi 35 let ale na dojezdu se mi stalo to neocekavane to velke mravenceni nebo brneni celiho tela ,pak sem sli sla lehnout a neco me vzbudilo ze je to ve me a najednou sem dostavala krece,druhy den sem se videla v zrcadle jako fetacka a kazdy vecer sem dostavala to brneni uz to trva 6 tydnu a ja stale hubnu nemam pocit hladu nic me neboli to velke mravenceni nebo brneni sem pak dostala do cele hlavy a tak si nejsem jista jestli sem se v tom nemohla nak pomatnou ,pak dalsi vcer sem byla uplne varici ,a ted si pripadam ze jak kdyby mi nic nerostlo ani nehty nic pod kuzi mi neustale cukaji svaly,mam ledove bile nohy ,uvolneni slach mam na krku ,ja momentalne ziju v anglii do cech se chystam za 2 tydny,dostala jsem antidepresiva ale bojim se je bat kamaradka mi rekla ze ja jsem se v tom zasekla a proto si myslim ze me nic neboli byla jsem jak omamena ,byla jsem i na plicnim vse mam v poradku ,a nevim co jak ted mam pokracovat dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
čtu, že Váš nepříjemný stav nadále přetrvává. Okolnost, že jste v Anglii nám značně ztěžuje možnost Vám pomoci. Píšete, že jste čistá, už minule jsem se ptal, jak dlouho jste brala. Nebo se jednalo o jednorázové užití? Brnění, jak je popisujete bývá časté při abstinenci po dlouhodobém užívání. Jak dlouho jste v Anglii? Brala jste anglický pervitin, nebo speed? Určitě v Británii existují podobná zařízení, které se zabývají drogovou problematikou a poskytují některé služby bezplatně, podobně jako u nás. Určitě je kontaktujte a popište jim svojí situaci a problémy. Předepsal li Vám specialista antidepresiva, zkuste je užívat. Jejich účinek se tak či tak dostaví nejdříve po dvou, až třech týdnech pravidelného užívání. V každém případě až budete za dva týdny v Praze, navštivte některou ze služeb, které jsme Vám v předešlé odpovědi doporučili. Ještě mě napadlo, že podobné stavy, které popisujete, je možné vnímat po požití látky s vysokým procentem efedrinu, ty ale vymizí po kratším čase abstinence společně s užitou látkou. Nevím, jak jste na tom finančně, ani jak máte ošetřeno zdravotní pojištění v Británii, každopádně znova navštivte co nejdříve lékaře a se svými problémy se svěřte. Příčiny vašich zdravotních potíží mohou být fyzické, stejně jako psychické, případně mohou vznikat kombinací obou příčin. Možné je i to, že s užitím, nebo užíváním drog nemusí bezprostředně souviset. Budu rád, zůstaneme li v kontaktu. Dva týdny do cesty do Prahy je relativně dlouhá doba, píšete, že stále hubnete i bez drog, to je další z důvodů, proč situaci nepodceňovat. Jděte si pro pomoc ať jste kde jste. Nic neodkládejte.  Seberte všechnu kuráž a jednejte i přes Váš strach. Je to nejspolehlivější cesta ke zlepšení a úzdravě.
Kdykoliv napište,
držím Vám palce,
Amrit Sen.