Stilnox-dotaz pro Dr. Orlíkovoukovou
Ajka
Paní doktorko, děkuji za odpověď.Dcera odjela se svým otcem, mým manželem.Uklízela jsem v jejím bytě.Tzn. situace není dobrá.Jsme z Prahy.Muž se dcery stále zastává a nevidí souvislosti, opije ho rohlíkem.Tzn.on je ten hodný a já ta zlá.Ráda bych se na to vykašlala,ale myslím,že budu muset opět být ta zlá.Jestli byste mi poradila nějakou poradnu, budu vděčná. Myslím pro mě! nechci být zlá ale...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co píšete, se to opravdu nejeví dobře. Zvláště ještě vzhledem k tomu, co píšete ve skryté poznámce. Myslím, že zajít se o tom někam poradit a promyslet další postup, bude nejlepší. Napadá mě také, zda se pak nepokusit přimět k návštěvě poradny i manžela, že byste tam zašli společně. Možná by mu to pomohlo na věc lépe nahlédnout a oběma by Vám to pomohla nějak sladit své jednání vůči dceři - abyste Vy nebyla za tu zlou a manžel za toho hodného.
V Praze je možností několik, nabízím Vám dva kontakty, na Poradnu pro rodiče o. s. SANANIM a na psychoterapeutické zařízení pro rodiny závislých o. s. ANIMA.
Praha 1, Poradna pro rodiče, SANANIM, o.s.
(sídlí v zadních prostorách chráněné kavárny Café Therapy)
Školská 30, Praha 1, 110 00
telefon: 284 824 234
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
http://www.sananim.cz
Praha 2, Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých
psychoterapeutické zařízení - ambulantní program
Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00
telefon: 224968238
http://www.anima-os.cz
Přeji hodně štěstí a případně napište, jak se situace vyvíjí dál.