spousta drog
psytrance
Dobrý den, chci se zeptat jak muze byt me telo zdevastovano kdyz mi je pod osmnact, a uz 4 roky kourim denne, tri roky skoro denne marihuana, obcas nejake lsd, kokain, mdma, mescaline, houby.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
na Vaši otázku nemohu jednoznačně odpovědět. Nevím, jaké jste konstituce, jestli jste byl do doby než jste začal s drogami vždy zdravý...Každý člověk má jedinečné dispozice, se kterými se narodil, něčí organismus a psychika vydrží víc, něčí míň.
Vše je propojeno a záleží i na mnoha okolnostech v průběhu života. Z toho, co píšete, si troufám odhadovat, že se nijak nešetříte, začal jste velmi, velmi brzy. Ani dospělejší tělo nebývá na takový náklad připraveno, takže můžete počítat s tím, že pokud nedáte tělu oddech a nenecháte li jej regenerovat se, dříve, či později nějaké potíže příjdou. Mohl bych popsat celou stránku možných komplikací, ale bylo to na základě tak mála informací čisté a plané teoretizování. Navíc Vás ani nehodlám nijak strašit. Z toho, že se obracíte na naši poradnu vyvozuji, že o své zdraví přece jenom zájem máte. Začal bych tím, co se Vás s největší pravděpodobností dotýká, aniž si to možná sám uvědomujete. Mám na mysli to, jestli jste schopen mít radost, bavit se a přátelsky komunikovat s lidmi naplno i bez drog. Krátkodobá paměť dobře slouží? Jste i bez drog klidný a dobře spíte? Zkuste se zeptat sám sebe a s odpovědí nějakou dobu počkat. Pokud sám shledáte, že štěstí a spokojenost někde váznou, tak jediné, co Vám mohu poradit je, dejte si pauzu. Čím delší, tím lepší. Co bude pak, je dál jen na Vás...
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji hodně štěstí a krásný zbytek léta,
Amrit Sen.