pervitin
Honza
Dneska sem náhodou přišel k pervitinu, a nikdy sem to neměl, nezkusil sem nic víc než marihuanu ale já nemůžu furt odolat tomu pokušení to zkusit. Je to jako kdybych měl absťák. Vím že tu řešíte nejspíš věci na jiné úrovni ale já z toho mám opravdu strach

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo.
Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli netuším, jak jste své touhy dokázal ovládnout a jak celá situace dopadla, nevím jak přesně reagovat.
Rozhodně byste si měl pročíst obecné informace o této látce, zde: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Bohužel. I jednorázové experimenty mohou přivodit nemalé potíže a zkomplikovat život. Rozhodně vždy je v záloze možnost vzniku závislosti, ke které se váže plno dalších nemilých záležitostí. Jako jsou zdravotní potíže (po fyzické stránce, tak po psychické), ztráta zaměstnání, nedokončená studia, rozpad rodin, ztráta přátel, koníčků, zájmů...až sociální propad, finanční potíže, až problém se zákonem a právní potíže... Plus plno dalších nepříjemností, které automaticky přichází.
Během své praxe jsem se potkala s mnohými lidmi, kteří zprvu vůbec neměli sebemenší chuť být na něčem závislí, ale ,,pouhé" experimentování je k závislosti přivedlo a tím i do nemalých problémů. Které posléze složitě a zdlouhavě řešili. V konečném důsledku se velká většina shodne na tom, že prvotní pocity blaha zdánlivě vůbec nevyvažují to peklo, které následuje pak... Je zcela zbytečné tomu chodit naproti...
Pokud jste pervitin neužil, doporučuji jej okamžitě zlikvidovat. Pokud byste měl zájem o tom co se s Vámi děje s někým pohovořit, napište, odkud jste. Rádi Vám doporučíme kontakt. I v případě, že jste pervitin konzumoval. Rozhodně se ozvěte, jak to s Vámi vypadá.
Buďte opatrný.
S pozdravem Markéta K.