stale obavy
jiri
Dobry den, chci se zeptat zda poceni za letnich veceru (teplejsich dnu) pri spanku je zcela bezne? Pokud jsem klasicky prikryt tedy.Poceni rekneme neni intezivni hlavne okolo krku mam vetsinou mokre tricko jinak to neni moc . Nemuze to byt nasledkem i psychiky? Pokud jsem byl testovan na HIV a vysledek vysel negativni po 25 tydnech testem ELISA v DS tak uz na sobe nemusim hledat zadne priznaky? A 24 tyden INSTI negativni taktez. Trosku jsem i zhubnul asi 5-6 kilo vazil jsem 72-73. Jeste se chci zeptat zda virus hiv je detekovatelny i napriklad po trech ctyrech letech respektive jestli neklesa ta virova naloz. A Jsou testy spolehlive? Setkala jste se nekdy s falesne negativnim vysledkem pokud osoba nema dalsi rizikove chovani a dodrzi Dobu okna?Jinak moje expozice byla vyjimkou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Naše poradna se specializuje na problematiku závislostí. I když k této oblasti přenos infekčních chorob také patří, doporučuji se podívat se na stánky české společnosti AIDS pomoc www.aids-pomoc.cz Otevřít odkaz v novém okně kde je také k dispizici on-line poradna (myslím, že dostanete mnohem ,,fundovanější" odpověď).
Také můžete využít bezplatnou telefonickou linku 800 800 980, která je k dispozici NON-STOP.
Pokud jste z Prahy, na tomto kontaktu lze provést bezplatné a anonymní testování (pokud uznáte, že je to třeba)
Dům Světla
Malého 3/282
Praha 8 - Karlín
Tel : 224 814 284
Email : info@aids-pomoc.cz
Chápu Vaše obavy, které nechci nijak podceňovat, ale zároveň ani umocňovat. Jistě bude nejrozumnější se spojit přímo se zařízením či poradnou, která se touto problematikou zabývá.
Mějte se hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.