pervitin
ivka
Dobry den pišu vam ohledně pomoci dostat sez toho jak moje děti dospěle si niči život pervitinem.Dceři je 23 roku a synovi bude 26 roku.Dcera začala s pervitinem na středni zdravotni škole už se to vlastně vleče 5 roku.Ja jsem z toho uplně zničena minuly rok v zaři jsem musela vyhledat pomoc.Bylo to intervenčni centrum pro osoby psychycky tyrane letos v unoru jsem dceru musela soudně vystěhovat.Dcera v tom stale pokračuje a nejhorši na tom je že i syn tak žije.Ani jeden nepracuji a takto žiji.Ja chodim už rok k psycholožce ktera se mě snaži pomoci.Mam pocit že to přestavam zvladat a strašně se tim trapim mam svoje děti moc rada a nechci aby tak žili.Prosim o radu nebo pomoc potřebuji se s někym setkat kdo ma takove trapeni jako ja moc by mě to pomohlo se s takovym člověkem setkat a popovidat si že v tom nejsem sama.Kontakt na vas mě dala moje psycholožka.Děkuji vam za pomoc a doufam že se něco od vas dovim co by mě pomohlo nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně je dobře, že v tomto náročném období máte psychologickou podporu. Ve svém příspěvku uvádíte, že byste se ráda setkala s někým, kdo má podobné potíže jako Vy... Neuvedla jste, odkud jste, nevíme tedy kam konkrétně Vás nasměrovat. Pokud nám napíšete, jaká města máte dobře dostupná, rádi Vám kontakt poskytneme.
Zařízení pracující s uživateli nelegálních drog poskytují poradenské služby i rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám závislých osob. Pokud je dostatečný počet a zájem rodičů, pracuje se i formou tvz. ,,rodičovských skupin". To znamená, že společně s odborníkem se sejde několik rodičů najednou a společně hovoří o svých problémech, pocitech, prožitcích... Nejenom, že si navzájem vymění zkušenosti, ale také obdobný problém vyvolá pocit, že v tom ,,člověk není sám" a poskytne podporu...
Účast na rodičovských sezeních je z mého pohledu velmi přínosná.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.