ridil jsem pod vlivem amfetaminu
Cecek
Ridil jsem auto a staveli me policiste samozrejme jsem test pozitivni na amfetamin...36 az 40 hodin jsem pred jizdou nic nepozil...Zajimalo by me jesltli budu mit aktivni metabolity nebo neaktivni....a jestli prijdu o ridicak nebo ne jestli je naka zachrana....

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
i po 40 hodinách, pokud užíváte pervitin častěji a tím spíš, jestli ve větších dávkách, můžete mít v krvi aktivní metabolity.
O řidičák pravděpodobně příjdete a právě v tom je možná záchrana Vaše, případně dalších účastníků silničního provozu... Je mi líto, že Vám sděluji takovou informaci, ale užívání stimulačních drog v okamžiku řízení je celkem nebezpečná věc. A to i pro Vás.
Pokud budete mít zájem o podrobnější informace, týkající se užívání návykových látek a řízení, resp. odebrání řidičského průkazu, bude asi nejlepší se obrátit na Právní poradnu A. N. O., která bezplatně poskytuje právní informace lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti užívání drog. Kontakt najdete na www.asociace.org, pod kolonkou Právní poradna.
Amrit Sen.