Stopex-DXM-hnus
Woříšek
Dobrý den, nedávno jsem se dočetl, že volně prodejné léky na kašel Stopex (30mg) obsahují DXM, jinými slovy že sjíždí. Protože tam nejsou další učinný látky, rozhodli sme se s kámošem že to zkusíme. Dali jsme si dnes okolo poledne každej 15 tabletek a čekali. Když už jsme si mysleli že to nic nedělá, asi tak po 50ti minutách, začal jsem cítit že jsem takovej lehčí, potom jsem začal ztrácet koordinaci a do 20ti minut jsem byl uplně mimo. Nejdřív to byly haluze, ale pak to začalo byt odporný, špatně se mi dejchalo a měl jsem hrozný schýze že jsem mrtvej a že mi selhávají ledviny a že se udusím a kdoví co ještě. Zdálo se mi že mám tak 50 stupňů teplotu, celej jsem zčervenal, nemohl jsem ani pořádně chodit a když jsem si sedl tak se mi tolik motala hlava že jsem musel zase vstát. Všude psali jak je DXM pohodový, že je to jako opiáty s mírnýma halucinacema, ale tohle bylo jiný, bylo to uplně strašný, ani jsem nevěděl co je za den a měl jsem skoro celej stav strašlivý deprese a schýze. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli vás nenapadá čím to bylo, v těch práškách žádný jiný látky nejsou, a kámoš ten stav měl hnusnej taky....dokonce jsem si jednu chvilku myslel že jsem se zbláznil a už nikdy nebudu normální.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nemám žádnou zkušenost s dextrometorfanem, ale vzhledem k tomu, že je popisován jako látka která je disiciativní, žádnou zvláště přijemnou intoxikaci bych nečekal. Zajímavé, by to být mohlo, což o to, ale přijemné, to bych spíše nečekal.
Měl bych tendenci popis který uvádíte považovat za typický pocit někoho, kdo šel do intoxikace takovouto látkou a nečekal co se bude dít. To že jste tam byli dva, tak jste si ten efekt ještě posílili.
No, přeci jen platí, že by bylo dobré se v látkách, se kterými experimentujete trochu orientovat. :-)